UAH USD EUR PLN
Ua Ru

Чому замовлення вважається прийнятим після оплати?

ПОДУМАННЯ ДОСТАВКА ПІСЛЯ ОПЛАТИ АБО ПЕРЕДОПЛАТИ? Це що за такі умови?

 Часто читаю чи чую саме такі коментарі) Давайте розбиратися!)

1) У кожній сфері послуг є свої правила та вимоги) і у нас! ЗАМОВЛЕННЯ ВВАЖАЄТЬСЯ ПРИЙНЯТИМ ПІСЛЯ ПОВНОЇ ОПЛАТИ АБО ПЕРЕДОПЛАТИ мінімум 65% від вашого замовлення!

Друга частина передоплати 35% може бути на місці при доставці або самовивезенні замовника.


Чому? Читаємо наступні пункти:

2) Квіти - швидкопсувний товар, це не кофточка або чобітки, які у разі невдалого замовлення/купівлі можна повернути або обміняти)

3) Комбінати не видають квіти без оплати. Як і з кожним постачальником, у нас є офіційний договір про співпрацю, де вказані їхні вимоги і ми їх зобов'язані виконувати.

До слова, нагадую, у нас немає вітрини, де квіти стоять не один тиждень, квіти вже які не придатні до продажу, і залучають в вазочках людей через панорамні віконця) ми інтернет-магазин. Замовити квіти з доставкою можна по телефону або на сайті. Ми працюємо з комбінатами під Ваше індивідуальне замовлення. Для нас якість і свіжість квітів на 1 місці.

Хочете трояндочки - ми подзвонили в комбінат, оплатили замовлення, нам їх зрізають, видають і ми оформляємо букет.
Без оплати зрізати ніхто не буде так як і для комбінату теж є ризики.. Тому приймається безповоротна оплата в разі, якщо ми (клієнт) відмовляємося їх забирати. Або відправляти на доставку на певний день і час доставки. Адже зріз назад в грунт не посадиш)

4)  Витратні матеріали. Кожна квітка індивідуальний. Упаковка нарізається по-різному. І вже використану даремно упаковку, не застосуєш до іншого букету (колірна гамма, примятость в районі зв'язки, кріплення на упаковці, стрічки, технічні зв'язки і т. п.)
Також стосується букетів в подарункових капелюшних коробках. Коробка використовується всього 1 раз, квіти зрізаються під розмір шляпной коробки. Флористична губка просочується 1 раз з крізалом. Квіткова композиція поверненню та обміну не підлягає. Це замовлення виконується під клієнта індивідуально. 


5) Наш час і витрати витрачені на виконання замовлення: закупівля, проїзд, матеріали, час, бронь людей які задіяні у вашому замовленні.

Плани змінюються у всіх, ми все розуміємо . Але для цього ми і просимо робити замовлення заздалегідь, щоб в разі чого ми могли спокійно без проблем все скасувати. Але якщо ми вже віддали замовлення в комбінат, на жаль, нічим допомогти ми не можемо. Ми поважаємо нашу працю і людей на комбінаті) Ми намагаємося робити максимум і навіть більше, щоб Ви залишилися задоволені нашим сервісом) Ми не роботи, які працюють по кнопочці, ми живі люди і співпрацюємо ми теж з людьми. У нас теж є особисті моменти, які ми прибираємо на останній план, заради Вашого задоволення у співпраці з нами. Це наш авторитет, який ми прагнемо підвищувати і не втратити за довгі роки роботи в цій сфері.

Ми ставимося до вас з любов'ю і розумінням. Ми всі дорослі люди! Ми зі свого боку не скасовуємо ваше замовлення і доставку в призначений день і час, так як це неприйнятно і не професійно, і так серйозні люди і компанії ніколи не надходять.

Тому подібні коментарі занадто недоречні.. Давайте поважати працю і витрачений час друг друга)

 

Ваша корзина

Оформити замовлення

Ваш номер телефону

Ваш E-Mail