Чому замовлення вважається прийнятим після оплати?
ПОДУМАННЯ ДОСТАВКА ПІСЛЯ ОПЛАТИ АБО ПЕРЕДОПЛАТИ? Це що за такі умови?
Часто читаю чи чую саме такі коментарі) Давайте розбиратися!)
1) У кожній сфері послуг є свої правила та вимоги) і у нас! ЗАМОВЛЕННЯ ВВАЖАЄТЬСЯ ПРИЙНЯТИМ ПІСЛЯ ПОВНОЇ ОПЛАТИ АБО ПЕРЕДОПЛАТИ мінімум 65% від вашого замовлення!
Друга частина передоплати 35% може бути на місці при доставці або самовивезенні замовника.
Чому? Читаємо наступні пункти:
2) Квіти - швидкопсувний товар, це не кофточка або чобітки, які у разі невдалого замовлення/купівлі можна повернути або обміняти)
3) Комбінати не видають квіти без оплати. Як і з кожним постачальником, у нас є офіційний договір про співпрацю, де вказані їхні вимоги і ми їх зобов'язані виконувати.
До слова, нагадую, у нас немає вітрини, де квіти стоять не один тиждень, квіти вже які не придатні до продажу, і залучають в вазочках людей через панорамні віконця) ми інтернет-магазин. Замовити квіти з доставкою можна по телефону або на сайті. Ми працюємо з комбінатами під Ваше індивідуальне замовлення. Для нас якість і свіжість квітів на 1 місці.
Хочете трояндочки - ми подзвонили в комбінат, оплатили замовлення, нам їх зрізають, видають і ми оформляємо букет.
Без оплати зрізати ніхто не буде так як і для комбінату теж є ризики.. Тому приймається безповоротна оплата в разі, якщо ми (клієнт) відмовляємося їх забирати. Або відправляти на доставку на певний день і час доставки. Адже зріз назад в грунт не посадиш)
4) Витратні матеріали. Кожна квітка індивідуальний. Упаковка нарізається по-різному. І вже використану даремно упаковку, не застосуєш до іншого букету (колірна гамма, примятость в районі зв'язки, кріплення на упаковці, стрічки, технічні зв'язки і т. п.)
Також стосується букетів в подарункових капелюшних коробках. Коробка використовується всього 1 раз, квіти зрізаються під розмір шляпной коробки. Флористична губка просочується 1 раз з крізалом. Квіткова композиція поверненню та обміну не підлягає. Це замовлення виконується під клієнта індивідуально.
5) Наш час і витрати витрачені на виконання замовлення: закупівля, проїзд, матеріали, час, бронь людей які задіяні у вашому замовленні.
Плани змінюються у всіх, ми все розуміємо . Але для цього ми і просимо робити замовлення заздалегідь, щоб в разі чого ми могли спокійно без проблем все скасувати. Але якщо ми вже віддали замовлення в комбінат, на жаль, нічим допомогти ми не можемо. Ми поважаємо нашу працю і людей на комбінаті) Ми намагаємося робити максимум і навіть більше, щоб Ви залишилися задоволені нашим сервісом) Ми не роботи, які працюють по кнопочці, ми живі люди і співпрацюємо ми теж з людьми. У нас теж є особисті моменти, які ми прибираємо на останній план, заради Вашого задоволення у співпраці з нами. Це наш авторитет, який ми прагнемо підвищувати і не втратити за довгі роки роботи в цій сфері.
Ми ставимося до вас з любов'ю і розумінням. Ми всі дорослі люди! Ми зі свого боку не скасовуємо ваше замовлення і доставку в призначений день і час, так як це неприйнятно і не професійно, і так серйозні люди і компанії ніколи не надходять.
Тому подібні коментарі занадто недоречні.. Давайте поважати працю і витрачений час друг друга)